LIITY 30 MILJOONAN PELAAJAN YHTEISÖÖN! Valmistaudu vauhdikkaalle matkalle halki Yhdysvaltojen ja nauti yhdestä kaikkien aikojen kokonaisvaltaisimmista avoimen maailman toiminta-ajokokemuksista. The Crew 2 sisältää kaiken tarvittavan ikimuistoiselle matkalle, sillä tarjolla on ilmaissisältöä, uusia pelitiloja, ratoja, ajoneuvoja ja tapahtumia sekä paljon muuta uutta joka kaudella. Ota haltuun amerikkalainen moottoriurheilun maailma, näe huikeita maisemia ja valitse omat suosikkisi satojen ajoneuvojen joukosta. Koe huumaa ja jännitystä, kun kilpailet eri puolilla Yhdysvaltoja ja testaat taitojasi monissa eri lajeissa. Taltioi jokainen pulssia nostattava hetki ja jaa ne helposti napin painalluksella – tarjolla on mainetta ja kunniaa! Pelaa jopa seitsemän kaverin kanssa verkossa. Xbox Series X: laita tehotila päälle ja koe The Crew 2 nopeudella 60 FPS! Uutta: pelaa The Crew 2 -peliä offline-tilassa tai verkossa uudessa hybriditilassa – saatavana nyt! Ota ilo irti sekä alkuperäisestä verkkokokemuksesta että uudesta yksinpelitavasta.