The Crew 2 Special Edition
The Crew 2 Special Editioniin kuuluu Digital Special Pack -sisältö: – Dodge Challenger SRT Demon Interception Unit – Porsche 911 Speedster LIITY 30 MILJOONAN PELAAJAN YHTEISÖÖN! Kaasuta kolmoskaudelle ja valmistaudu vauhdikkaisiin aika-ajoihin eri puolilla Yhdysvaltoja. Saat kaiken tarvittavan ikimuistoiselle matkalle, sillä tarjolla on ilmaissisältöä, uusia pelitiloja, uusia ajoneuvoja ja tapahtumia sekä paljon muuta joka toinen kuukausi. Ota haltuun amerikkalainen moottoriurheilun maailma, kun tutkit Yhdysvaltoja yhdessä kaikkien aikojen huikeimmista avoimista pelimaailmoista. Tarjolla on laaja valikoima ajonevoja, joilla pääset kokemaan huumaa ja jännitystä, kun kilpailet eri puolilla Yhdysvaltoja ja testaat taitojasi monissa eri lajeissa. Pelaa jopa 7 kaverin kanssa verkossa. Uutta: pelaa The Crew 2 -peliä offline-tilassa tai verkossa uudessa hybriditilassa – saatavana nyt! Ota ilo irti sekä alkuperäisestä verkkokokemuksesta että uudesta yksinpelitavasta.