Tetsumo Party
Vastaa tähän: mitä sumolla, seinillä ja tanssimisella on yhteistä? Vastaus: ne muodostavat Tetsumo Partyn! Tetsumo Party on peli, missä sumosoturit kokoontuvat japanilaisten TV-ohjelmien inspiroimaan eriskummalliseen kisaan. Heidän täytyy sopia lähestyvän bambuseinän hauskanmuotoisesta reiästä läpi tai... no, sanotaanko tuloksena olevan jotain älytöntä. Mutta mikä on yksin voittamista parempaa? Ystävien kanssa tappeleminen, tietenkin! Kerää Tetsumo Partyssä jopa 4 pelaajaa hulvattomaan mittelöön. Ja haaste on? Jokaista raajaa on ohjattava erikseen. Muista, lähestyvät bambuseinät eivät anna armoa. - Tarjolla on pieniä häiriötekijöitä, kuten ruokaa ja virvokkeita tuova tarjoilija. Voit ojentaa heille kätesi, mutta varo lähestyvää seinää! - Peli sisältää yksinpelin sekä paikalliset kaveri- ja kilpapelitilat. - Uusia hahmoja avattavaksi!