TEKKEN 8 - Kunimitsu
Lumottu varas Kunimitsu the Second liittyy taisteluun! Mishiman ammattikorkeakoulussa opiskelijaksi tekeytynyt Kunimitsu etsii tietoja Mishima Zaibatsusta ja muodostaa tärkeän liittouman Reinan kanssa. Selvitettyään muinaisen asiakirjan sisällön Kunimitsun polku johtaa hänet Kuatatoun, pahoja henkiä sisältävien yhdeksän kirotun miekan luo. Varastaakseen kirotun miekan äitinsä veriviholliselta Yoshimitsulta, Kunimitsu osallistuu taisteluun uusien, entistä vahvempien tekniikoiden kera. ”Kestä vielä hetki, äiti. Kirottu Yoshimitsu-miekka on pian minun.” Sisältö: – pelattava Kunimitsu-hahmo * Saatavilla on myös yllä olevan sisällön sisältäviä kokoelmia. Varo ostamasta samaa tuotetta kahdesti.