Tardy
Ramto ei ole universumin fiksuin tyyppi. Hän nauttii ongelmien löytämisestä ja niiden ratkaisemisesta, mutta avaruusalukselta herääminen oli liikaa jopa hänelle. Hän on yksin aluksella, jota hän ei osaa ohjata, skitsofreenisen insinöörin luomien omituisten laitteiden ympäröimänä. Tardy sisältää tietokoneiden, terminaalivekottimien ja muiden huipputeknologisten romujen säätöä. Hoitele hulluja koneita, ratkaise kadonneen miehistön mysteeri ja auta Ramtoa palaamaan kotiin!