Tamarak Trail
Tässä pakanrakennus-roguelikessä käytät mukautettavia noppasarjoja, kun taistelet tiesi satunnaisesti luotuja polkuja pitkin. Ne ovat täynnä saalista, mysteereitä ja vaaroja, ja sinun on suojeltava asukkaita pahuudelta, joka on korruptoinut polun. Olet jäsenenä sampiloosissa: salaisessa yhteisössä, jonka tavoite on kukistaa pahantahtoinen henki, joka on korruptoinut Tamarak-polun. Sinun tehtäväsi on tuoda rauha kaikille asukkaille. OMINAISUUDET: Mukautettavat nopat: Valitse erilaisista nopansivuista ja luo voimakkaita synergioita ja manipuloi taistelukenttää. Ketjuta uudelleenheittelyitä ja kääntämiskykyjä, jotta voit nousta voimakkaammaksi kuin pystyt kuvittelemaan! Kolme hahmoluokkaa: Pelaat yhtenä kolmesta hahmoluokasta – etsivä, maagi ja jäljittäjä – ja etsit peliä muuttavia artefakteja ja vihjeitä pahuuden lähteestä. Eksy Polulla: Nauti loputtomasta uudelleenpeluuarvosta satunnaisesti luodulla Polulla, jolla on eri pomoja, tavoitteita ja kohtaamisia. Valitse polkusi huolella ja hallitse resursseja, jotta selviydyt seikkailusi loppuun asti. Muinaisia artefakteja: Jotkin esineet ovat imeneet Polkua hallitsevan voiman todellisuutta muovaavia kykyjä. Kerää niitä, jotta saat lisää noppia tai voit muuttaa hahmosi taistelutyyliä merkittävästi.