Tales from Candleforth
Tales from Candleforth on kokoelma satuja, jotka kirjoitettiin kielletyn kirjan päälle vuosia sitten sen sisällön salaamiseksi. Vuosia myöhemmin tumma teksti vuotaa ulos ja tarinoiden sivuille, sekoittuu niihin ja vääntää tarinoita. Tarina on alkamassa... Tässä ensimmäisessä tarinassa tapaamme Sarahin, 16-vuotiaan tytön, joka on jätetty yksin johtamaan perheen apteekkia. Sarahin isoäiti katosi jokin aika sitten, mutta eräänä päivänä hän löytää vihjeitä siitä, että isoäiti saattaa olla vielä elossa. Kun Sarah löytää uusia voimia, jotka vain hänen perheensä naiset voivat periä, hän seikkailee okkultismin, mysteerien ja kauhun maailmassa paljastaakseen salaisuudet, joita hänen perheensä piilottelee, ja selvittääkseen, mikä on hänen osuutensa kaikessa tässä.