Super Brawl Rush
Maailmantuhon hävittämässä maailmassa on enää jäljellä jano. Kaikki janoavat... TOIMINTAA! Kaikki janoavat... VÄKIVALTAA! Ja kaikki janoavat... VAUHTIA! Tämä jano tunnetaan nimellä SUPER BRAWL RUSH!!! SUPER BRAWL RUSHissa ei ole häviäjiä vaan ainoastaan legendoja... Muistettavaa ei ole paljon: Kisaa. Taistele. Voita! Super Brawl Rush on maailmantuhon jälkeisiin auringon paahtamiin maisemiin sijoittuva mäiskintäpeli lähitulevaisuudesta. Taistele tiesi huipulle läpi verenhimoisten konnien, mutanttien ja kultistien laumojen. Onko sinusta suistamaan keisari valtaistuimelta ja hallita rautanyrkillä? Ominaisuuksia: * metallisena jyräävä soundtrack! * hulluja vihollisia ainutlaatuisilla hyökkäyksillä ja aseilla! * jännittäviä pomotaisteluja! * adrenaliinintäytteistä kilpa-ajoa! * yhteistyössä pelattava kahden pelaajan moninpeli.