Sublevel Zero Redux
Sublevel Zero - Redux on six-degrees-of-freedom-liikkumavapaudella varustettu ensimmäisen persoonan roguelike-ammuntapeli maailmassa, jossa todellisuus hajoaa palasiksi. Ota hallintaasi aseistetun lentokoneen yksinäinen pilotti, jonka tehtävänä on ryöstää ja kehittää muinaisteknologiaa. Laskeudu suureen maanalaiseen laitokseen ja taistele proseduraalisesti generoiduissa painottomissa ympäristöissä saadaksesi takaisin teknologian, jota klaanisi tarvitsee selviytyäkseen hengissä.