Splasher
"Splasherit ovat suuressa vaarassa! Inkorpin ahne pomo Le Docteur johdattaa maalitehtaan hiljaisia ja rauhallisia työntekijöitä kohtalon kitaan. Nuori sankari nousee taistelemaan hyvän puolesta ja hyökkää maalitykkinsä kanssa pelastamaan Splasherit ja vastustamaan diktaattoria. Mahtava maalitykki suo hänelle värikkäät supervoimat, joilla hän pystyy tarttumaan seiniin, pomppimaan ja hyökkäämään vihollisten kimppuun. Laita taitosi ja refleksisi koetukselle auttaaksesi sankaria onnistumaan jalossa tehtävässään, kohtaamaan kaiken tehtaassa piilevän ja palauttamaan asiat ennalleen. Splasher on 2D-tasohyppely ainutlaatuisella arcadetyylisellä pelitavalla. Pelaajat haastetaan käyttämään ketteryyttä, nopeutta ja pikaisia refleksejä hullussa piirretyssä maailmassa. Splasher on Ubisoftin entisen peli- ja tasosuunnittelijan Romain Clauden (Rayman Origins, Rayman Legends) viimeisin projekti. Hän on kerännyt kokoon pienen ja taidokkaan ryhmän, johon kuuluu taiteellinen johtaja Richard ""Gromy"" Vatinel sekä säveltäjä ja äänisuunnittelija Aymeric Schwartz (Absolver, Rayman Origins ja Valiant Hearts). Splasher on luotu kolmikon lisäksi yhteistyössä kuuluisien speedrunnerien kanssa."