Spellagis
Selviydy vihollisten armottomista hyökkäyksistä parantelemalla taikojasi tässä ammuntapelissä! Torju vihollisten hyökkäyksiä ylhäältä alaspäin etenevillä pikselitaideareenoilla! Spellagis on räiskintäpeli, jossa tehtävänäsi on selviytyä velhona möykkyjen, käärmeiden, haamujen, toukkien jne. hyökkäyksistä. Tapa viholliset käyttämällä sauvaasi ja ampumassa taika-ammuksia sekä kerää uhrien pudottamia kolikoita, joilla voit ostaa kaupasta esineitä. Näiden esineiden avulla voit tehostaa loitsuja ja suojauksia sekä ostaa ruokaa, jolla voit parantaa nopeasti terveydentilaasi. Tuhoa tynnyreitä areenalla saadaksesi juomia ja kolikkopinoja! Pysy varuillasi, sillä muuten vihollisjoukot vangitsevat sinut. Onnistutko selviytymään mahtavana velhona vai antaudutko hyökkäykselle?