Space Hulk: Deathwing - Enhanced Edition on Warhammer 40,000 -maailmaan sijoittuva FPS-ammuskelupeli. Tässä alkuperäisen pelin laajennetussa versiossa on runsaasti uutta sisältöä. Se onkin äärimmäinen Space Hulk: Deathwing -kokemus. Pelaa Deathwingin, salamyhkäisen Dark Angels -joukko-osaston pelätyn 1. komppanian Space Marine -sotilasta ja osallistu epätoivoisiin taisteluihin Genestealer-hirviöitä vastaan avaruushylyssä. Vahvistu, hanki taitoja ja kykyjä sekä opi tuhoisien aseiden herraksi, kun keräät kokemusta. Pelaa yksin tai jopa 4 pelaajan verkkoyhteispelissä (Cross-Play). Enhanced Edition -version uutuudet: uusi Special Missions -pelitila, jossa arvotaan tavoitteet ja viholliset, uusi Chaplain-hahmoluokka ainutlaatuisine aseineen, laajennettu asevalikoima, tappavia uusia vihollisia sekä syvällinen mukautusjärjestelmä.