Space Chef
Kolmen ruokalajin seikkailu: ravintolamanagerointia, kepeä selviytymisroolipeli ja elämäsimulaattori. Kaikki tapahtuu Hevosenkengän tähtisumun sekopäisessä universumissa. Galaksin nousevana tähtikokkina on sinun harteillasi etsiä hienoimpia ainesosia, kokata herkullisia ruokalajeja ja tarjoilla niitä asiakkaille täysin mukautettavissa olevassa avaruustrailerissasi. Tutki muukalaismaailmoja Tuolla on kokonainen ainesosien universumi... elleivät ne syö sinua ensin. Tutki kaukaisia planeettoja, hylättyjä avaruusasemia ja omaa kellariasi etsiessäsi kasveja, otuksia ja muita herkkupaloja. Matkan varrella kohtaat avaruuspiraatteja, muinaisia raunioita ja epäilyttävän useita hylättyjä ravintoloita. Pidä silmäsi auki harvinaisten resurssien (ja satunnaisten rojujen) varalta. Niillä voit päivittää varusteitasi, keittiövälineistöäsi ja avaruusalustasi. Kokkaile kosmisia luomuksia Kun jääkaappisi on täynnä ainesosia, jotka ovat (enimmäkseen) lakanneet kiemurtelemasta, avataan pulju ja tarjoillaan ruokaa! Valmista yli 140 erilaista ruokalajia helpoista beefle-vartaista tarumaisen hankalaan Octoegg-ylläriin. Ällistytä asiakkaasi maistuvalla ruualla ja nopealla palvelulla, niin ansaitset Astronomical Culinary Excellence Starseja, joilla mitataan galaksien välistä kulinaarista menestystä. Maineesi kasvaessa asiakkaasi löytävät luoksesi! Pysy joustavana jatkamalla ruokatoimituksiasi tai avaa ruokaravintola, jossa käy jatkuvasti asiakkaita. Sulje keittiö vapaasti, kun seikkailu kutsuu. Aseta avaruudellinen ilmapiiri Avaruustrailerisi ei ehkä näytä kummoiselta ulkoa, mutta se hoitaa hommansa. Hallitse täysin sen sisäpuolta vapaasti aseteltavilla koristeilla ja kattavalla väritysjärjestelmällä luodaksesi unelmiesi ravintolan. Lisää uusia kerroksia, luo teema-alueita ja täytä se matkoiltasi löytämilläsi huonekaluilla ja tavaroilla! Ruoki tähtisumua Hevosenkengän tähtisumun asukkaat ovat muutakin kuin vain nälkäisiä vatsoja (useimmat heistä ainakin). Tutustu romukauppias Zoeen, kulahtaneeseen avaruusässä Jack Bronzoniin, baarimikko Zlurkaan, joka ei varmasti ole avaruusmuukalainen, sekä moniin muihin matkallasi tähtienväliseen kulinaariseen tähteyteen. Uniikkeja reseptejä, sivutehtäviä ja jopa romanssi odottaa, jos pystyt tyydyttämään uskolliset asiakkaasi. Vasta löytämiesi ystävien avulla selvität totuuden kadonneesta mummostasi ja nouset mahtavaa Galactic Burger -ketjua vastaan, kun se yrittää ängetä alueellesi.