Sonic Colours: Ultimate - Digital Deluxe
Ilkeä tri Eggman on rakentanut tähtienvälisen huvipuiston – mutta hän tuottaa sen energian vangitsemillaan wisps-rodun olennoilla. Kiidä Sonicilla kuudessa maailmassa, joissa on omat haasteensa, vapauta wispit ja valjasta niiden upeat voimat. Kaikkien aikojen huikein Sonic Colours -kokemus sisältää upeasti ehostetun ulkoasun, uusia ominaisuuksia, uuden pelimuodon ja parannuksia pelitoimintaan. Sonic Colors: Ultimate Digital Deluxe sisältää Ultimate Cosmetic Packin (muokkaa Sonicia ja erotu joukosta kulta- ja hopeahanskoilla ja -kengillä, Sonic-hittileffan sähköisellä salamatehosteella ja auralla sekä Sonic-leffa-aiheisilla pelaajakuvakkeilla), Ultimate Music Packin (tee tri Eggmanista selvää kolmen alkuperäisen pelikappaleen uudelleenmiksauksen tahdissa).