SolSeraph
Retro-pelien innoittama puolustus- ja tasohyppelytoimintapeli SolSeraph elvyttää klassikot! Ihmiskunnan suojelijana sivilisaatio on sinun käsissäsi. Rakenna kaupunkeja ja pystytä puolustuksia, jotka suojaavat jatkuvalta hirviöiden uhalta. Laskeudu sitten hirviöiden luoliin miekan ja loitsujen kera kukistaaksesi hirviöt lopullisesti. Tutki leijuvia saaria, muinaisia luolastoja ja kadonneita kaupunkeja. Maailma on sinun! Rock of Agesin ja Zeno Clashin kehittäneen ACE Teamin SolSeraphissa yhdistyvät toiminta ja strategia luoden monipuolisen ja ainutlaatuisen pelikokemus, joka tuo mieleen 16-bittisten pelien aikakauden.