Smelter
Kun Eedenin puutarha tuhoutuu, Eeva päätyy tuntemattomaan maailmaan, eikä Aatamia näy mailla halmeilla. Eeva ryhtyy etsimään Aatamia ja törmää Smelteriin – oudon itsevarmaan siivekkääseen olentoon, joka kykenee muuttamaan muotoaan ja antamaan muille uskomattomia voimia liittämällä itsensä heihin. Smelter tarjoaa Eevalle korvaamattoman apunsa ja muuntautuu Eevan panssariksi. He lähtevät yhdessä matkalle kohti vaarallisia tuntemattomia maita. He ryhtyvät laajentamaan Smelterin alueita ja matkustavat kaukaisille maille saadakseen selville, mitä Aatamille on tapahtunut. Eeva toivoo löytävänsä Aatamin ehjänä ja pääsevänsä turvassa takaisin jatkamaan rauhallista elämäänsä. Smelter on 16-bittisen aikakauden innoittama strategiapainotteinen toiminta-tasohyppelypeli. Ylhäältä päin kuvatuissa strategiatasoissa pelaajat auttavat Smelteriä ja tämän uskollisia Zirm-joukkoja laajentamaan alueitaan. Vihollisalueiden valloittaminen avaa jännittäviä toiminta-tasohyppelyosioita. Avaa, päivittele ja hyödynnä ainutlaatuisia elementaalikykyjä kohdatessasi vaarallisia ympäristöjä, häijyjä vihollisia ja pelottavia pomoja.