SlashDash
Saat 2-4 deltagare SlashDash är en förtjusande lekplats för ett ninjaparty som kan ha upp till 4 deltagare. Skjut, teleportera, skär och givetvis även stöt dig fram, på vägen till ära genom vackra spelfält i 4 påhittiga spellägen. SlashDash är snabbt och förvånansvärt djupt, så det är belönande för både lärlingar och Jounins.