Skully
Mystisellä saarella, kallo huuhtoutuu rannalle ja herää henkiin salaperäisen jumaluuden toimesta. Nimenään Skully, henkiin herännyt olento on kutsuttu väliintuloon sodassa jumaluuden kolmen sisaruksen välillä, joiden riitely vaarantaa saaren, jota he kutsuvat kodikseen. Kohtalo on suonut Scullylle uuden mahdollisuuden "elää" ja hänen seikkailunsa vievät häne merkillisen paratiisinläpi hänen hakiessaan päätöstä konfliktille, joka vainoaa saarta.