Skelattack
Pelaa Skelattackia ja pelasta Underworld hauskassa ja uniikissa toimintatasohyppelyssä! Underworldissa kuolleena oleminen ei ole kovin kamalaa. Underworld on laaja, taianomainen maailma täynnä kummallisia, viehättäviä ja joskus tappavia tuonpuoleisen asukkaita. Siellä on myös Aftervale, iloinen keskus, johon kuolleet tulevat viettämään ikuisuutta ja vähitellen hyväksyvät elämänsä Remembrance-juhlien myötä. Sankarimme Skullyn Remembrance-päivä hajoaa, kun ihmiset hyökkäävät ylämaailmasta. Mutta toisin kuin aiemmin hyökätessään, tällä kertaa ihmiset eivät tunnu etsivän kultaa tai aarteita. Sen sijaan he kidnappaavat Aftervalen vanhimman luurangon Elzedonin ja lähtevät sitten kuolleiden henget herättävän Blue Flame -taikuuden perään. Ilman Blue Flamea ei ole Aftervalea eikä elämää kuoleman jälkeen. Parhaan lepakkokaverisi Imberin kanssa sinun täytyy hyppiä, huitoa ja lentää Underworldin läpi! Teidän täytyy pysäyttää ihmiset, pelastaa Elder, suojella Blue Flamea ja kohdata Skullyn oma elämä ajalta ennenAftervalea. Ominaisuudet: Monipuolinen ja sulava tasohyppely. Komea taidetyyli. Ole soturi JA luuranko. Taistele ihmisiä vastaan ennen kuin he ryöstävät epäelämäsi! Kohtaa ainutlaatuisia ystävällisiä hirviöitä ja epäkuolleita ja ystävysty matkallasi. Pelaa suloisena Imber-lepakkona, hän on ihan paras. Skelattack tarjoaa hupia kaikille taitotasoille ja haasteen etsijöille: voit pelata rauhassa, etsiä salaisuuksia tai rynniä pelin läpi. Blue Flamesin laaja tarkastuspistejärjestelmä hyppyjen harjoitteluun!