Silence - The Whispered World 2
Sota raivoaa. Ilmahyökkäyksen aikana 16-vuotias Noah ja hänen pikkusiskonsa Renie hakevat turvaa bunkkerista. Siellä he ovat suojassa pommituksilta, mutta he löytävät myös portin elämän ja kuoleman rajamailla olevaan maailmaan Silenceen. Kun Noah menettää siskonsa Silenceen, myös hänen on tunkeuduttava tähän idylliseen mutta samalla uhkaavaan maailmaan. Ja myös Silencella on omat sodan ja kärsimysten aiheuttamat arpensa. Synkät olennot vainoavat kaupunkeja ja aiheuttavat hävitystä aikoinaan niin rauhallisessa maailmojen välillä roikkuvassa paikassa. Ainoastaan pieni kapinallisten ryhmä vastustaa uhkaa. Nyt sisarukset saavat tehtäväkseen Silencen ja sen upeiden asukkaiden pelastamisen vääjäämättömältä tuholta – ja samalla heidän on pelastettava myös omat henkensä. Liity Noahin ja Renien jännittävään seuraan heidän matkustaessaan läpi Silencen. Pääset kokemaan tunteita herättävän tarinan, jossa seesteisyys ja vaaran tunne sekoittuvat alati keskenään. Pääset tapaamaan mielenkiintoisia ja mukavia hahmoja, kuten Spotin, maagisen toukan, joka auttaa Noahia ja Renietä heidän matkallaan halki Silencen. Ole mukana, kun sisarukset ymmärtävät, että ainoa asia, mikä heidät voi pelastaa, on heidän rakkautensa toisiaan kohtaan.