Shootvaders The Beginning
Tehtäväsi: Räjähdä tästä galaksista ja löydä eksoottinen uusi planeetta ja uusia mahdollisuuksia koko ihmiskunnalle. Raporttien mukaan vihamieliset voimat koko universumin ääristä kokoontuvat. Avaruuden muukalaiset eivät säästä vaivaa tuhotakseen sinut! Tarina: Tehtäväbriefingisi, Kapteeni Dorin Fischer, on pelastaa ihmiskunnan tulevaisuus löytämällä meille asuinpaikka. Koulutuksesi on valmistanut sinut sukeltamaan taistelutranssiin, kun kaadat loputtomia vihamielisiä muukalaisia, mutta menestyäksesi tarvitset asiantuntevat taistelureaktiot ja lentotaidot. Viholliset saapuvat aaltoina. Pysy hengissä mahdollisimman pitkään kerätäksesi jäänteitä päivittääksesi alustasi. Mutta myös vihollisesi kehittyvät, jokaisella aallolla he vahvistuvat. Luvatulle uudelle maailmalle johtaa vain aika-avaruuden läpi matkustaminen: portti galaksien välillä. Ole varovainen, portissa olevan kristallin koskettaminen voi olla kohtalokasta. Onnea, Kapteeni!