Shivering Stone
Liu'uta lohkareita jään poikki ja raivaa polku nuorelle seikkailijalle! Koe rauhallinen matka talvimetsän halki, kun selvität edessäsi olevat salaisuudet ja nautit aivoja kutkuttavista skenaarioista levollisen grafiikan ja rauhoittavien äänien keskellä. Shivering Stone on ympäristöpulmapeli, jossa tehtävät ratkotaan lohkareita liu'uttamalla. Hyppää nuoren miehen kenkiin hänen matkatessaan lumikenttien ja jäätyneiden metsien halki. Shivering Stonen 50 kenttää sisältävät toinen toistaan monimutkaisempia pulmia, jotka pelaaja näkee ylhäältä alaspäin, ja joista jokainen täyttää yhden näyttöruudun. Oletko tarpeeksi fiksu selvittämään ne kaikki?