Shinorubi
SHINORUBI on räiskintäpeli, joka ammentaa Bullet Hell-, Danmaku- ja Manic Shooter -tyylilajeista. Maailmankaikkeudessa on yhdiste, jota löytyy vain yhdeltä ainoalta planeetalta nimeltä SHINORUBI. Yhdiste antaa omistajalleen rajattomasti voimaa ja poikkeuksellisen pitkän iän biologisten mutaatioiden ansiosta. Sen nimi on "R-R". BAÄA-suku on tuhansia vuosia hallinnut armottomalla otteella SHINORUBIA sekä "R-R:ää". Kuningas R. LOYD III:lla on kuusi poikaa ja yksi tytär. Hän lähti poikineen sotaan 150 vuotta sitten TRADDESSIA ja ZOOGT-imperiumia vastaan, valovuosien päähän SHINORUBISTA. Kuningaskunta uskottiin kuninkaallisen perhelle läheisten viiden kenraalin huomaan, kuninkaan ainoan tyttären, NEMEZIYA BAÄAN, komentoon. Yö laskee KADDINIIN, pääkaupunkiin... Loputon yö ennen BAÄAN tuhatvuotisen valtakauden päivänseisauksen alla. Kahdeksan palkkasoturia aikovat yön suojissa yrittää mahdotonta: kaapata kuningaskunnan valta. SHINORUBISSA on kunnon pelihallitoiminnan meininkiä, ja se kestää uudelleen pelaamista, sillä siinä on lukuisia vaikeustasoja, järjestettyjä pelitiloja ja pelaajien aluksia. Vain aluksesi keskiosa on haavoittuva vihollisten laukauksille. Paras siis väistellä kohti ryöppyävää ohjusten ja luotien sadetta, ja tuhota kaikki sinun ja kohteesi tieltä! On vain yksi sääntö: älä kuole... ja tuhoa BAÄAN kuningaskunta. Ominaisuudet: - HD-laatuinen grafiikka kuljettaa sinut halki 5 ällistyttävän ympäristön - futurististen metsien, sotilastukikohtien ja myrskyävien taivaiden - 5 vaikeustasoa, superhelposta erittäin vaikeaan, tarjoavat eritasoista haastetta! - 8 pelattavaa alusta, joiden VOIMA-, NOPEUS- ja LAUKAUSPEITTO-ominaisuuksia voi muokata sopimaan pelityyliinsä - 12 "järjestettyä" pelitilaa: pelaa aikaa vastaan "Caravan"-tilassa, ota riskejä "Shield"-tilassa, testaa kestävyyttäsi "Journey"-tilassa tai sieppaa sikoja "Pink Pig" -tilassa! - 53 onnistumista tavoiteltaviksi. Älä jätä mitaliakaan ansaitsematta ja lennä kaikkien kenttien läpi, että saat ne kaikki! - BOSS RUSH -tila kolmella vaikeustasolla!