Self-Delusion
Nämä hirviöt eivät armahda sinua... Harhaluulo on ensimmäisen persoonan selviytymiskauhu Slavilaisen kansansadun alkuperäisessä ympäristössä. Kohtaat ainutlaatuisia hirviöitä, kuten: Kolobok, Leshy, Boggart, Lapot ja muita kammottavia olentoja. Tutki, piiloudu tai juokse. Älä vain tule niiden nielaisemaksi. Ominaisuudet: - Kauhu alkuperäisessä ympäristössä Hirviöt, jotka ovat ainutlaatuisia kauhugenrelle, löytyvät vain saduista ja kansanperinteestä tähän asti. - Vastustajat, joilla on ainutlaatuisia kykyjä ja käyttäytymismalleja Löydä selviytymisstrategiasi hirviöiden ja ympäristön käyttäytymisen perusteella. - Tunnelma Jännittävä tunnelma täynnä säikäytyksiä ja sydämentykytyksiä kellon lyöntejä vastaan. - Tutkiminen Tutki outoa kylätaloa ja muita paikkoja. Voitko paljastaa näiden paikkojen salaisuudet? - Eri lopputulokset Vaihtoehtoiset loput, jotka valaisevat tarinaa uudella tavalla ja lisäävät tuntikausien uudelleenpelattavuutta. - Tarina Kiehtova tarina, joka saa sinut henkeä haukkoen ja istumalaidalla. - Monimutkaisuus Valitse pelin vaikeustaso, joka sopii sinulle parhaiten taitojesi mukaan. Kuten arvata saattaa, päämääränä on selviytyminen. Kuulostaa aika helpolta, mutta älä petä itseäsi. Tilanne muuttuu joka sekunti ja hirviöillä ei ole armoa sinulle.