Seasons after Fall
Seasons After Fall on 2D-tasohyppely-pulmapeli, jossa sukellat kiehtovaan maailmaan tutkimaan taikuuden ja luonnon hallitsemaa maata. Olet villi kettu, joka lähetetään vaaralliselle matkalle tapaamaan neljää Vartijaa. Apunasi sinulla on vain kykysi vaihtaa vuodenaikaa mielesi mukaan, manipuloiden upeaa 2D-maailmaa. Kukin vuodenaika vaikuttaa suuresti ympäristöön. Tehtäväsi on muuttaa maailmaa ja avata uusia polkuja. Talvi jäädyttää vesiputouksia, kevätsade nostaa vedenpintaa ja kesä saa jotkin kasvit kasvamaan. Tutki eloisaa ja huikean kaunista käsin maalattua maailmaa jousikvartetin esittämän alkuperäisen musiikin siivittämänä. Käy lumoavissa paikoissa musiikin, tunnelman ja ilmapiirin vaihtuessa saumattomasti vuodenaikojen mukaan. Seasons After Fallin maailma on täynnä salaisuuksia. Löydätkö sinä totuuden?