Saturnalia
Kolmannen persoonan monihahmoinen, roguemainen kauhuseikkailu. Peli on saanut inspiraationsa ja vaikutteita Italian Sardinian kansanperinteistä (alueella on runsaasti ainutlaatuisia perinteitä ja kulttuuria), ja pääsetkin pelaamaan neljällä eri hahmolla, jotka kytkeytyvät syvälliseen tarinaan, jonka juuret juontavat muinaisen kylän selkäpiitä karmiviin perinteisiin. Kylä itsessään on monimutkainen sokkelo, jossa ei ole kahta täsmälleen samanlaista aluetta - sinun on tutkittava ja ratkaistava pelin mysteerit pitkälti ilman ohjausta. Entäpä aseesi? Rasiallinen tulitikkuja... Kuole ja katso, kuinka kylä muotoutuu uuteen muotoon. Ratkaise arvoituksia ja avaa oikoteitä uusille alueille matkan varrelta löytämiesi työkalujen ja esineiden avulla. Pääset tutkimaan tarinan jokaisen osan eri hahmojen näkökulmasta, joista jokaisella on omat voimansa ja jotka soveltuvat eri osa-alueille. Kun tulitikkuja on vain rajallinen määrä ja pimeys lähestyy, löydätkö tien sumun läpi ja paljastat totuuden? Vai hukutko salaisuuksiin, joita tämä kaupunki ei halua sinun tietävän?