Samurai Aces
Pyhäkön neito ja munkki nousevat taivaalle Psikyon debyyttipelissä, joka on Psikyon debyytti ja japanilaistyylinen ammuntapeli maustettuna omalaatuisella estetiikalla. Samurai Aces on pystysuuntaisesti vierittyvä ammuntapeli, joka tuli pelihalleihin ensimmäisen kerran vuonna 1993. Ensimmäisessä osassa tapahtumapaikka on sattumanvaraisesti valittu. Vihollinen liikkuu ennalta-arvaamattomasti, mikä tuo lisäjännitystä pelaajalle. Ennalta-arvaamattomat ”Psikyo Bullets” esiintyivät ensimmäisen kerran tässä pelissä. Tämä oli koko Psikyo-ammuntaperinteen alku! Muista katsoa hahmojen väliset draamasekoilut erikoiskohtausten aikana! Voit muokata pelin vaihtoehtoja oman makusi mukaan. Valitse haluamasi vaikeustaso, elämien ja pelin jatkumisten maksimilukumäärä, näppäinkommennot ja näytön suuntaus optimoidaksesi pelin itsellesi täydellisesti sopivaksi. Älä unohda uusia online-sijoituksia! Onko sinusta maailman parhaaksi Samurai Aceksi? Hahmot: Vaaleahiuksinen kunoichi nimeltä Jane on pelottavampi kuin päältä uskoisi. Ilmataistelun mestari, munkki Tengai tarjoilee kovia iskuja. Kenn-O on vahva puolustaja ja nerokas koira, jonka ÄO on 1 300! Pyhäkön neito, Koyori, on valmis rankaisemaan lämpöohjautuvilla ohjuksilla jumallisuuden nimissä. Rakkaan sisarensa puolesta taisteleva samurai Ayin on todellinen insipiraation lähde. Tiedemies Gen ja hänen robottinsa ovat pelin nopein yksikkö! Yksiköt: ”P” käynnistää yksi yksikkösi ja lisää sen aseistusta aliaseilla. ”B” tarjoaa laaja-alaista tuhoa aikaansaavia pommeja, joilla pyyhkäiset vastustajasi kartalta tai nopeasti pakoon hätätilanteissa. Jokaisella hahmolla on ainutlaatuinen super shot, joka aktivoituu latautumalla! ARCADE-tila: Seitsemästä vaikeustasosta löytyy sopiva kaiken tasoisille pelaajille - myös vasta-alkajille! Niiden, jotka etsivät ARCADE-versiota kovempaa haastetta, kannattaa kokeilla HARD- ja VERY HARD -tiloja! Jokaiselle yksikölle on oma paikallinen sijoitus vaikeustason mukaan. Vaihtoehdot: Pelaa pystysuuntaisella näytöllä kokeksesi pelihallitunnelman nostalgiaa. Kaksi ylimääräistä näytön suodatinta lisäävät pelinautintoa. Elämien lukumäärä voi olla 1-9 ja pelin jatkumisia voi olla nollasta loputtomiin. Voit itse määritellä haluamasi näppäimet eri toiminnoille, esimerkiksi ampumiselle tai pommittamiselle. Vertikaalinen näyttö toimii jopa vaakatasossa. Voit itse päättää tyylistä. SCORE ATTACK: Tässä uudessa tilassa on vakioitu vaikeustaso ja elämien lukumäärä. Vain tosi haasteesta pitäville! Julkaisemalla korkeimman pistetuloksesi kilpailet ympäri maailmaa olevien pelaajien kanssa. Online-sijoitukset löytyvät valinnat-valikosta.