Sacred 2 Remaster
Ancarian kohtalo on vaakalaudalla. T-energia, salaperäinen voiman lähde, joka aiemmin toi maahan vaurautta, aiheuttaa nyt korruptiota, konflikteja ja kaaosta. Sodan ja petoksen keskeltä nousee kuusi sankaria, joista kullakin on oma kohtalonsa, omat kykynsä ja polkunsa elävässä ja hengittävässä avoimessa maailmassa. Tässä suositun Sacred 2: Fallen Angel -toimintaroolipelin uusioversiossa pelaajat palaavat laajaan fantasiamaailmaan täynnä satoja tehtäviä, vaarallisia luolastoja ja erilaisia taistelutaitoja opittavaksi. Taistele hirviömäisiä olentoja vastaan, löydä muinaisia salaisuuksia ja muovaa hahmoasi saaliilla, nostamalla tasoa ja monipuolisella mukautusjärjestelmällä. Tämä uusioversio herättää suositun pelin henkiin ja sisältää parannellut taistelumekaniikat, modernin käyttöliittymän, täyden ohjaintuen ja kaikki laajennukset, joista voivat nauttia niin Ancariaan palaavat kuin sinne ensimmäistä kertaa astuvat pelaajat. Luo oma legendasi. Ancarian kohtalo odottaa.