Runny Bunny - Console Edition
Valmistaudu nopeaan ja pörröiseen palapelitoimintaan tasohyppelypelissä, jossa on sivuttaisvierittävää pikselitaidetta! Pelaa hurjana pikkupupuna, joka ryntäilee lattioiden, seinien ja kattojen välillä keräten tehopisteitä ja herkullisia porkkanoita. Sokkeloiset tasot vievät sinut ruohikkoisilta erämailta kieroutuneisiin luoliin ja tappaviin laboratorioihin. Pupu liikkuu salamannopeasti suorissa linjoissa ja tarttuu seiniin ja kattoon, mutta sinun on silti ohjattava sitä strategisesti ansojen ja vihollisten ohi, jotta se pysyy turvassa. Etsi avaimia ovien avaamiseen, väistele lasersäteitä, vältä liikkuvia robotteja ja paljon muuta! Selviätkö kaikista 100 tasosta?