Run Tekila Run!
Dua laskee lampaita ennen nukkumaanmenoa, kuten hän tekee joka ilta. Mutta tällä kertaa asiat saavat oudon käänteen, kun pienin lammas, Tekila, hyppää aidan yli ja päättää karata mystiseen, unenkaltaiseen maailmaan. Dua joutuu jahtaamaan karannutta lamastaan villissä seikkailussa, joka on kaikkea muuta kuin tavallinen! Tervetuloa Run Tekila Run! -peliin, nopeatempoiseen maagiseen taistelu- ja komediapeliin, jossa lampaiden laskemisesta tulee taistelua pelottavia zombilaumoja vastaan! Taustalla soivien hurmaavien huilumelodioiden ja kiehtovan kerronnan saattelemana tämä peli yhdistää huumorin ja toiminnan pitäen sinut varpaillasi. Avaa uusia taitoja, valloita hirviöiden täyttämiä maita ja auta Dua löytämään Tekila laajoilta, vihollisia viliseviltä kartoilta. Sukella unohtumattomaan matkaan, joka tarjoaa mukaansatempaavaa pelattavuutta ja ainutlaatuisen sekoituksen komediaa ja seikkailua! Run Tekila Run! tarjoaa useita vaikeustasoja, joten voit räätälöidä kokemuksen mielesi mukaan. Etsitpä rentoa pelikertaa Voittamaton-tilassa tai janoat todellista haastetta Vaikea-tilassa, joka testaa taitojasi ja refleksejäsi, jokaiselle löytyy jotain. Edetessäsi kohtaat yhä haastavampia taisteluja, nokkelia pulmia ja jopa koomisia kohtaamisia pelin omalaatuisen hahmokaartin kanssa. Kun olet suorittanut tarinatilan, hauskuus ei lopu siihen. Pääkampanjan suorittaminen avaa New Game+ -tilan, jossa voit palata tarinaan lisähaasteen kera. Tällä kertaa ensimmäisen pelikertasi taidot, terveys ja mana siirtyvät mukana, antaen sinulle etulyöntiaseman vaikeampia vihollisia vastaan. Lisäksi bonuksena voit avata ja lukea ympäri maailmaa ripoteltuja hullunkurisia runoja, mikä lisää matkallesi uuden syvyyden ja huumorin kerroksen. Se on täydellinen tilaisuus kokea pelin koko tarina, haastaa itsesi korkeammalla vaikeustasolla ja löytää kaikki salaisuudet, jotka saattoivat jäädä ensimmäisellä kerralla huomaamatta.