Rugby 22
Johda suurimpia seuroja ja parhaita rugby-maita arvostetuimmissa kilpailuissa niin yksin- kuin moninpeleissä, joko paikallisesti tai verkossa. Rugby 22 tarjoaa totaalista rugbya, jonka lajille uskollisessa pelattavuudessa yhdistyvät taktiikat ja intensiivisyys. NOSTA JOUKKUEESI HUIPULLE Johda pelaajasi voittoon turnauksissa, virallisissa liigoissa ja uratilassa, jossa voit luoda oman joukkueesi, jota sitten johdat. YLI 50 VIRALLISTA JOUKKUETTA Pelaa erilaisia virallisia seuroja ja maajoukkueita tämän kauden pelaajilla ja peliasuilla. Täydellinen luettelo julkistetaan hyvin pian! FANEILLE TEHTY PELI Rugby 22 tarjoaa aidon rugby-kokemuksen syvällisellä taktisella järjestelmällä ja autenttisuudella, joka mallintaa lajin tärkeiden otteluiden intensiivisyyden.