Roommates Visual Novel
Pelaa joko rokkijumala Maxin tai kirjaälykkö Annen roolissa, kun he suorittavat ensimmäistä vuottaan korkeakoulussa. Kitkerien vakkariprofessoreiden ja naurettavan häiritsevän opiskelijaryhmän välillä eteneminen toiselle vuodelle vaatii heiltä kaiken. He jakavat asuntolaelämän neljän muun vuokralaisen kanssa samalla, kun he valitsevat lukujärjestyksensä, työpaikkansa ja ehkä jopa jonkun, jonka kanssa viettää oppituntien jälkeistä aikaa. Ominaisuudet: * Pelaa Annena ja tapaile Dominicia, Rakeshia, Maxia tai Isabellaa * Pelaa Maxina ja tapaile Sallya, Annea, Isabellaa tai Rakeshia * Hulvaton kevyt komediakäsikirjoitus taka naurut * Elämäsimulaatiopeli täydellä aikataululla ja tilastotiedoilla * Alkuperäinen soundtrack Leetstreet Boysilta sisältäen päätunnusmusiikin "My Name In Lights"