Robotry!
Fysiikkapohjainen tasohyppely ilman hyppynappulaa! Kävele, hypi, potki, ja heittele esineitä ohjaamalla suoraan robotin jalkoja. Raivaa tiesi kömpelöstä leikki-ikäisestä voltteja heittäväksi akrobaatiksi kampanjamoodissa, tai jaa sama monijalkainen robotti kavereiden kanssa! Robotryä pelataan peliohjaimella. Kumpikin ohjainsauva ohjaa yhtä robotin jaloista. Robotin ruumis tasapainottaa itsensä automaattisesti. Kiinni pitäminen, heittely, potkiminen, kiipeily ja vipujen vääntely toimivat myös kaikki suoraan fysiikkaohjauksella.