RoboHero
Klassinen sokoban twistillä ja scifi-teemalla! Tieteellinen organisaatio lähettää tekoälyllä kehitetyn robotti-seurantalaitteen vasta löydetylle eksoplaneetta Xeranille, jolla todennäköisesti on ihmiskunnalle erittäin arvokkaita luonnonvaroja.