Rivenaar's Grove
Kerää ainesosia taikajuomia varten ja todista arvosi taitavan taikurin oppilaana! Rivenaar's Grove on ylhäältä kuvattu fantasiaseikkailuversio siirtopalapeleistä. Nopea pieni oppilas voi liikkua vain suorissa viivoissa kentän reunalta toiselle. Sinun tehtäväsi on selvittää, miten voit käyttää näitä ketteriä liikkeitä kerätäksesi satoa mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Kun koko pelto on tyhjennetty, voit siirtyä seuraavalle pellolle. Tasoja on yhteensä 50! Edetessäsi lisätään uusia ansoja, esteitä ja portaaleja, mikä tekee sadonkorjuusta vieläkin hankalampaa. Jos haluat todella todistaa arvosi, voit taistella haastetiloissa rajoitetuilla siirroilla ja aikarajoituksilla. Voiko opiskelijasta todella tulla mestari?