Rising Dusk
Astu Rising Dusk maailmaan. Täällä vallitsee jatkuva iltahämärä ja voit kohdata erilaisia pahoja henkiä. Lähde seikkailuun Tamakona – nuorena tyttönä, joka on ansassa Yokain valtakunnassa. Onnistutko löytämään tiesi läpi vaarojen ja pääsemään horisontissa näkyvälle erikoiselle vuorelle? Ainut tapa edetä tässä kummallisessa 2D-tasohyppelyssä onkin kenties kolikoiden välttäminen.