Rise Eterna War
Rise Eterna War kertoo verisen tarinan Arthbanesta, suurkenraalista, jonka johdolla taisteltiin viimeiseen asti isänmaan, Ars Raren, takaisin valtaamiseksi hyökkääjien käsistä. Hahmosi on itse Arthbane, 10 vuotta ennen Rise Eternassa nähtäviä tapahtumia. Kerää uskollisia seuraajia epätoivoiseen taisteluun pääkaupungin, Gaiacuksen, valtaamiseksi. Johda Arthbanen sotakampanjaa maan miehittänyttä Athracian armeijaa vastaan. Käytä strategiaa ja resursseja viisaasti päihittääksesi muut kenraalit. Värvää jopa 16 yksikköä, hanki sotilaillesi ruokaa Chuckwagonista, kerää puoleesi 11 legendaarista sankaria - sekä uusia tulokkaita että kestosuosikkeja, ja suorita yli 40 operaatiota hyökkäyssodan kulun kääntämiseksi. Rise Eterna War on sekoitus reaaliaikaista strategiaa, pakan rakentamista, ja resurssien hallintaa, joka panostaa innovatiiviseen sekapelityyliin. Uppoudu tähän dramaattiseen, hahmojen kautta kehittyvään esiosaan, joka paljastaa monipuolisen antisankarin sisäisen taistelun samalla kun hän suree kansansa kohtaloa. Koe usean tunnin pituinen synkkä ja tunteisiin menevä tarina kuuluisasta vastarintaliikkeen edeltäjästä.