RiMS Racing
Kisoja ei voiteta vain radalla: ajamisen lisäksi on opittava ymmärtämään moottoripyörän toimintaa ja käyttäytymistä oikean kisainsinöörin tapaan. Pito, kallistuskulma, jarrutus, teho, liikerata, nopeus... Jokainen osatekijä on otettava huomioon ennen työpajalle suuntaamista, pyörän osien vaihtamista ja parhaiden mahdollisten säätöjen valitsemista. UNELMIEN HUOLTOVARIKKO Seikkailusi alkaa unelmien pyörän valitsemisella. RiMS Racing sisältää 8 maailman tehokkainta eurooppalaista ja japanilaista moottoripyörää: Ducati Panigale V4 R, MV Agusta F4 RC, Aprilia RSV4, BMW M 1000 RR, Suzuki GSX-R1000R, Honda CBR1000RR, Kawasaki Ninja ZX-10RR ja Yamaha YZF-R1. Pyörien valmistajien kanssa tehdyn tiiviin yhteistyön ansiosta pyörät vastaavat tosielämän malleja äärimmäisen tarkasti niin ulkonäöltään kuin ajoelämykseltäänkin. Sinun tehtäväksesi jää hioa nämä timantit huippuunsa! OPTIMOI PYÖRÄSI Pyörien ennennäkemättömän huoltomekaniikan ansiosta voit purkaa koko pyörän osiin huoltoa varten joka kisan jälkeen – sekä vaihtaa halutessasi osat uusiin ja parantaa näin pyöräsi suorituskykyä. Pienen työrupeaman jälkeen tunnet pyöräsi läpikotaisin viimeistä mutteria myöten. Tarjolla on yli 500 virallista varaosaa alan suurimmilta valmistajilta sekä yli 200 virallista ajovarustetta, joilla teet pyörän ajajasta juuri omaa silmääsi miellyttävän! ANALYSOI AJOASI RiMS Racing -pelin keskiössä on Motorbike Status Check (MSC) -järjestelmä, jonka avulla voit analysoida pyöräsi ajokäyttäytymistä reaaliajassa ja perehtyä pyörän suorituskyvyn optimointiin. Jarrulevyjen lämpötila, renkaiden paine ja kuluminen, jousituksen vaikutus ajovakauteen, elektroniset asetukset... Voit säätää pyöräsi juuri omaan ajotyyliisi sopivaksi! TARKKA JA REALISTINEN AJOFYSIIKKA Huoltomekaniikan ja MSC-järjestelmän lisäksi pelissä on äärimmäisen realistinen ajofysiikka, joka miellyttää taatusti vaativimpiakin virtuaaliajajia. Erilaisten ajamista helpottavien avustimien ansiosta voitosta voi kuitenkin kilvoitella, vaikka ei olisikaan ehtinyt kerätä huimia määriä kokemusta. LEGENDAARISET KILPARADAT Silverstone, Laguna Seca, Suzuka, Nürburgring, Paul Ricard… Kierrä maailmaa ja nauti jännittävistä kisoista 10:llä pikkutarkasti mallinnetulla virallisella kisaradalla. Maantieajoa rakastaville on tarjolla viisi mykistävän kaunista ja upeasti mallinnettua maisemareittiä Yhdysvalloista, Norjasta, Australiasta, Espanjasta ja Italiasta. Kokeile erilaista kilpa-ajoelämystä! HALLINNOI URAASI JA TALLIASI RiMS Racing -urapelissä pääset johtamaan ikiomaa kisatalliasi. Luo oma ajaja, hallinnoi hänen kisakalenteriaan, valitse kehittelytiimisi tutkimuskohde ja kehittele tiimisi taitoja. Jos teet oikeita ratkaisuja ja parannat tallisi kisasuorituksia, muiden valmistajien tarjouksia avautuu käyttöösi!