RiME
Löytöjen maa avautuu edessäsi. Tutki kauniin karua RiMEn maailmaa yksinpelattavassa pulmaseikkailussa. Pelaat RiMEssä nuorena poikana, joka herää salaperäiseltä saarelta rajuilman jälkeen. Näet villieläimiä, unohdettuja raunioita ja massiivisen tornin, joka kutsuu sinua lähemmäksi. Tutki tätä salamyhkäistä saarta, saavuta tornin huipun ja avaa sen tiukkaan varjellut salaisuudet älysi, sisusi – sekä avuliaan ketun opastuksen – voimin. OMINAISUUDET Tutki – tutustu salaperäiseen saareen omaan tahtiisi. Toimi villieläimien kanssa, etsi piilotettuja esineitä tai nauti vain maisemista ja äänistä. Ratkaise pulmia – matkaa ikivanhojen raunioiden ja piilotettujen ihmeiden läpi ratkaisemalla pulmia ääniä, valoja, varjoja, perspektiiviä, tasoja ja jopa aikaa manipuloimalla. Paljasta salaisuuksia – sukella syvemmälle pojan taustatarinaan paljastamalla kymmenittäin salaisuuksia ja keräilyesineitä. Lumoudu – nauti Välimeren ihmeiden inspiroimasta kauniista maailmasta kiehtovan musiikin ja värien avulla.