RiftStar Raiders
Spiral Arm on syösty kaaokseen. WarSwarm-avaruustekoälyn joukkiot ovat aloittaneet sodan ihmiskuntaa vastaan. Nyt federaation etsintäkuulutusten vakiokasvon on pelastettava galaksi... ja tienattava samalla hieman rahaa. Värvää luotettavimmat joukkuekaverisi Raiderseiksi. Ampukaa ja ryövätkää tienne läpi 9 mahtavan neljän pelaajan co-op-tehtävän. Tuhotkaa ulkoavaruudessa lymyävät avaruusolennot, federaation sotilaat ja kilpailevat piraattijengit ylhäältä kuvatussa räiskinnässä. Kerätkää tehosteita ja saalista intensiivisissä taisteluissa vihollisjoukkoja vastaan. Hyödyntäkää palkintoja alusten parantamiseksi. Voit muokata avaruusalustasi monin eri tavoin täydellisen yhdistelmän löytämiseksi – halusitpa aluksesi sitten olevan iskuja vastaanottava jätti, kavereita kuoleman kielistä pelastava tukialus, ketterä tuhoaja tai jokin muu.