Rift Racoon
Ota vastaan tasohyppelyn haasteet teleporttaavana pesukarhuna! Valmistaudu tiukkaan ja tarkkuutta vaativaan tasohyppelyyn ottaessasi Tucker-nimisen pesukarhun roolin. Pelissä sinua auttaa Tuckerin erikoinen kyky - teleportaatio! Tucker tarvitsee apuasi uuden kodin löytämiseen ja paetakseen mystiseltä robotilta, joka jatkuvasti astuu Tuckerin hännälle. Kynsien avulla kiipeät ylös seiniä, hyppäät kielekkeiden ja piikkien yli, teleporttaat esteiden läpi ja paljon muuta näissä 50 käsintehdyssä tasossa. Tucker saattaa olla söpö, mutta edessä olevat koettelemukset eivät silti sovi heikkohermoisille. Nämä jännittävät kentät tarjoavat haastettava kaikkein kokeneimmille tasohyppelijöillekin! Peliä on helppo oppia ohjaamaan, mutta liikkumisen täydellinen hallinta vaatii taitoa! Jokaisen epäonnistumisen myötä opit lisää ja pääset jälleen nopeasti takaisin toiminnan tuoksintaan. Ansaitsetko raitasi auttamalla Tuckerin perille ehdin nahoin?