Ricky Recharge
Ricky herää yksin robottiapokalypsista. Hepä eivät kuitenkaan tiedä, että hän on odottanut juuri tätä! – Yritä saavuttaa korkein tulos ja pysyä elossa mahdollisimman pitkään. – Synkronoi aseesi polariteetti robottien kanssa saadaksesi maksimipisteet. – Jatka aseesi lataamista ja käytä vaivalla ansaitsemiasi kolikoita päivittääksesi kykyjäsi.