Retrace: Memories of Death
Synkille poluille lähteneen haamukierroksen jälkeen Freya ja hänen ystävänsä päätyvät outoon ja armottomaan rinnakkaistodellisuuteen, joka haluaa heidän kuolevan. Sulaudu Freyan rooliin kun hän etsii tietä kotiin ja löytää kyvyn palata ajassa taaksepäin. Tämän taidon avulla Freya voi kokeilla erilaisia polkuja ja pystyy tekemään parempia päätöksiä varmistaakseen itsensä ja ystäviensä selviytymisen. Tutustu tunnelmalliseen mysteerimaailmaan, joka yhdistää pikselitaidepelin ja käsinmaalatut hahmomuotokuvat. Ratkaise logiikkaan perustuvia pulmia ja selviydy pulssia nostattavista toimintajaksoista, paljasta synkän rinnakkaistodellisuuden salaisuudet ja tutkaile Freyan ja hänen kumppaneidensa välisiä suhteita. Tuoko kauhea kokemus heidät lähemmäksi toisiaan vai repiikö se heidät ikuisesti erilleen?