Relicta
Relicta on ensimmäisen persoonan fysiikkapohjainen ongelmanratkaisupeli, jossa sinun on yhdisteltävä luovasti magnetismia ja painovoimaa selvittääksesi Chandra Basen salaisuudet. Olet yksin Kuun syvyyksissä, ja tieteellinen mielesi on ainoa asia, joka voi pitää tyttäresi elossa… Pelaat huippufyysikkona, joka on jumissa aavemaisen autiossa Kuun tukikohdassa. Sinun on löydettävä tiesi salaperäisten maankaltaistettujen kraattereiden ympäri ratkomalla fysiikkatehtäviä painovoimaa ja magnetismia hyödyntäen. Yritätkö sännätä suorinta tietä turvaan vai keräätkö vihjeitä selvittääksesi 2100-luvun kiertoratapolitiikan kiemuroita? Kuun kraattereiden ikuiseen pimeyteen on hautautunut salaisuus, joka voi viedä tyttäresi hengen – tai mullistaa ihmiskunnan kohtalon ikiajoiksi. Oletko valmis kohtaamaan tutkimuksesi seuraukset?