Recompile
Tässä tunnelmallisessa Metroidvania-tyylisessä hakkerointiseikkailussa otat hallintaasi puolitietoisen ohjelman, joka taistelee poistamistaan vastaan. Keskusyksikön laajaan 3D-maailmaan sijoittuva Recompile sisältää jännittäviä taisteluja, vaativaa 3D-tasohyppelyä, supervoimaisia kykyjä ja logiikkapohjaisen, ympäristöä hyödyntävän hakkerointimekaniikan.