Ravenswatch - Legendary Edition
Valitse puolesi ja tue peliä hankkimalla Legendary Edition. Sisältö: * Ravenswatch-peli * Ravens Skin Pack: 9 Ravenswatch-teemaista erikoisasua Scarletille, Beowulfille, Lumikuningattarelle, Pillipiiparille, Aladdinille, Geppettolle, Sun Wukongille, Melusinelle ja Carmillalle. Saatavana sankarinvalintavalikosta. * Nightmares Skin Pack: 9 Painajais-teemaista erikoisasua samoille sankareille ja saatavana samasta valikosta. * Digital Soundtrack: lumoava musiikkiseikkailu! Uppoudu Ravenswatchin ainutlaatuiseen tunnelmaan pelin 20 kappaleen levyksi masteroidun alkuperäisen ääniraidan avulla. * Digital Artbook: 150 sivua konseptitaidetta ja kuvituksia, jotka kertovat pelin graafisen suunnittelun matkan lyijykynäluonnoksista 3D-animaatioiksi.