Radon Blast
Riko tiilet käyttämällä palloa. Hanki kohteita, kuten bonus, nopeus ja useita palloja, jotta peli olisi haastavampi. Jos lyö voimaseinää useita kertoja, se tuhoutuu, jotta voit päästä seuraavaan vaiheeseen. Jos unohdat pallon, palaat edelliseen vaiheeseen. Mutta kiirettä, sinulla on vain sekunteja ennen kuin pallo räjähtää. Radon Blast on täynnä satunnaisesti lajiteltuja vaiheita. Kasvava pallon nopeus tekee siitä entistä haastavamman. Hyppää vaiheiden välillä, kerää bonuskertoimia saadaksesi paremmat pisteet.