Race Arcade
Race Arcade on äärimmäinen autopeli, jossa vahvalla retrohengellä tankatut pienet autot kisaavat mestaruuksista suurissa kilpailuissa. Tämä on autopelien saralla uudenlainen kokemus, joka saumattomasti yhdistää klassisten autopelien parhaat ominaisuudet moderniin teknologiaan. Pelin huikea ratavalikoima tarjoaa yhteensä 100 erilaista rataa monipuolisissa ympäristöissä. Kisata voi normaaleilla kilparadoilla, jääteillä, laavakentillä ja jopa maailmanlopun kaupungeissa. Erilaisia ajoneuvoja löytyy urheiluautosta traktoriin. Jopa ihka oikea UFO on ajettavissa. Erilaisia ajoneuvoja pelistä löytyy kuusi kappaletta, joista jokaisella on omat heikkoutensa ja vahvuutensa. Pelin laajassa yksinpelissä kilpailemaan pääsee aika-ajoissa, yksittäiskisoissa sekä pitkissä uramoodeissa. Tämän lisäksi Race Arcade on erinomaista hupia kaveriporukalla, sillä paikallisissa moninpelimatseissa pelaamaan pääsee yhteensä kuuden pelaajan voimin.