Quest Hunter
Tarinavetoinen taktinen toimintapeli: vaikuta juoneen, valitse vastaukset vuoropuheluissa. Ratkaise vihollisten salaperäiset suunnitelmat ja tuo ne esiin. Pelasta maailma iankaikkisesta pimeydestä! + Tarinavetoinen taktinen toimintapeli: vaikuta juoneen, valitse vastaukset vuoropuheluissa. Ratkaise vihollisten salaperäiset suunnitelmat ja tuo ne esiin. Pelasta maailma iankaikkisesta pimeydestä! + Yhteistyötila: pelaa peliä verkossa ystävien kanssa tai sohvalla yhdellä näytöllä (korkeintaan 4 pelaajaa). Taistele pahaa olkapää olkapäätä vasten tai tee joukkohauta vihollisen paikkaan! + Satunnaisesti luodut vankityrmät: Kokeile onneasi, katso jos löydät tien ulos luolasta. Missä se voisi olla tällä kertaa? Kuka odottaa sinua nurkan takana? + Tehtävät ja palapelit: siirrä, käännä, sytytä, vaihda, kaiva...Lyhyesti sanottuna, ratkaise erilaisia tehtäviä ja arvoituksia. Etsi aarrekarttoja tullaksesi rikkaimmaksi mieheksi leirillä! + Taidot ja supervoimat: päivitä hahmon ominaisuudet ja tutki uusia taitoja. Ryhdy voittamattomaksi tappokoneeksi ja muuta vihollisesi pölyksi! + Aseet, panssari ja esineet: etsi, luo ja päivitä aseesi ja panssarisi. Keitä ruokia tai tee pommeja. Ota lapio ja olkihattu tai terävä terä ja kypärä - sinun on itse päätettävä! + Hirviöt ja pomot: salaperäiset pedot pimeydestä - sytytä soihtu ja ne hajaantuvat pois. Salakavalat rosvot - anna heille rahasi ja pysyt hengissä. Taitava pomo - löydä lähestymistapa heihin! + Aarre ja pokaalit: Täytä taskut tappiovihollisesi pokaaleilla. Löydä kaikki radat ja piilopaikat. Kaiva kaikki pimeän maailman aarteet! Muista: olet turvassa vain taskulampun valolla!