Quantic Pinball
"Quantic Pinball on yksi koukuttavimmista flippereistä koskaan! Tarjolla on tauotonta arcade-toimintaa, uskomattoman aito fysiikka, kahdeksan erilaista pöytäpelin minipelitilaa, kuusi alkuperäistä pöytää ja vielä yksi retro-arcaden ystäville! Jokaista minipelitilaa pelataan erityisellä tavalla. Quantic Pinball on flipperin ja klassisen arcaden täydellinen yhdistelmä. Suorita kaikki pöydät ja testaa taitojasi erikoispöydässä loputtomia tunkeutujien aaltoja vastaan!